Dispune de sistemul ECHO brevetat "ES-Start", pentru pornire usoara - fără efort
PB-265ESLT
Suflanta tip rucsac, ușoara, compacta și profesionala. Favorita de proprietarii de case și peisagisti, fiind ușoara și puternica.
RON 2,222.00
RON 2,143.00
Where to buy![PB-265ESLT](/uploads/asset/image_desktop/5dd3c6c7c10f904051f25f4f/3691_ext_01_0__prod_wide_desktop.png)
Scroll
![Motor profesional Motor profesional](/uploads/block_asset/image_desktop/5dd3c6c6c10f904051f25f49/PB-265ESLT_R_engine__block_text_image.jpg)
Motor profesional
Dispune de un motor pe benzină de 25,4 cmc, de calitate profesională, pentru un volum și o viteză de aer excepționale.
![Raportul putere / greutate Raportul putere / greutate](/uploads/block_asset/image_desktop/5dd3c6c6c10f904051f25f4b/PB-265ESLT_R__block_text_image.jpg)
Raportul putere / greutate
Motorul său de 25,4cc are o putere de 0,70kW și cu utilajul cântărind doar 6,0 kg - PB-265ESL are un raport excelent putere-greutate.
![Tub Tub](/uploads/block_asset/image_desktop/5dd3c6c7c10f904051f25f4d/JBP_ECHO_LEAF-7386__block_text_image.jpg)
Tub
Proiectata și rafinata încet de-a lungul deceniilor, pentru a oferi un volum și o viteză de aer optime.
Cele mai bune caracteristici
Raport putere / grautate
Design foarte ușor, cu o putere excepțională.
Ergonomica
Proiectata pentru a maximiza eficiența și confortul.
Pornire usoara
Sistemul brevetat ECHO, pentru pornire fără efort.
Detalii despre produs
Capacitate cilindrica (cm³) | 25.4 |
---|---|
Putere (kW) | 0.7 |
Putere (cp) | 1.0 |
Greutate fara lichide | 6.0 |
Capacitate rezervor combustibil (l) | 0.66 |
Consum de carburant la putere maxima (l/ h) | 0.54 |
Forta de suflare (N) | 10.9 |
Volum de aer (m³/h) | 618 |
Viteza maxima a aerului (m/ sec) | 68.7 |
Sistem de asistenta la pornire | ES-start |
Tip duza | Round bent |
Vibration Levels (m/s²) (Nozzle TypeA/Nozzle TypeB/Nozzle TypeA:Rear Handle) | 1.3 |
Nivel presiune sunet (db(A)) | 90.4 |
Nivel putere sunet (db(A)) | 99.5 |
CO² (g/kW・h) 1 | 1330 |
- 1
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.