Parte a seriei "X" (utilaje cu performante industriale de top), motosuflanta profesionala PB-2620 este cea mai performanta din aceasta clasa, fiind inzestrata cu putere si caracteristici ce o pozitioneaza la productivitate profesionala. Este echipata cu un motor profesional de 25.4 cc, maner secundar pentru manevrabilitate maxima si tehnologie antivibratii.
PB-2620
Suflanta profesionala PB-2620 este cea mai puternica din gama ECHO. Conceputa pentru lucrari grele.
RON 1,900.00


Pornire usoara
Cu sistemul ES-Start brevetat ECHO, PB-2620 va porni fara efort de fiecare data. Construit in baza conceptului de crestere a productivitatii si confortului, fiecare detaliu a fost creat pentru a va economisi timp si efort.

Puterea care convinge
Motorul profesional de 25.4 cc are o putere de 0.91 kW, oferind o viteza maxima a aerului de 76.7 m/ s. Ce inseamna asta? Suflul concentrat de aer are o forta suficienta pentru de a desprinde cu usurinta frunzele lipite si resturile mai grele, cum ar fi ramurile de copaci.

Proiectat pentru putere, precizie si comfort
Manerul suplimentar va permite sa reglati unghiul de suflare pentru o performanta optima. Tuburile pot fi curatate cu usurinta, iar tehnologia antivibratii, constructia usoara si echilibrata fac o placere din lucrul cu aceasta suflanta.
Caracteristici
Pornire usoara
Sistem brevetat ECHO pentru pornire fara effort.
Vibratii scazute
Vibratii reduse gratie tehnologiei anti- vibratii ECHO.
Puternica
Echipat cu unul din cele mai puternice motoare ECHO pentru suflante.
Detalii despre produs.
Capacitate cilindrica (cm³) | 25.4 |
---|---|
Putere (kW) | 0.9 |
Putere (cp) | 1.2 |
Greutate fara lichide (Kg) | 4.4 |
Capacitate rezervor combustibil (ml) | 600 |
Consum de carburant la putere maxima (l/ h) | 0.55 |
Volum de aer (m³/h) | 774 |
Viteza maxima a aerului (m/ sec) | 76.7 |
Tip duza | A: Round Straight / B: Flat Straight |
Vibration Levels (m/s²) (Nozzle TypeA/Nozzle TypeB/Nozzle TypeA:Rear Handle) | A: 6.6 / B:7.1 |
CO² (g/kW・h) 1 | 1008 |
- 1
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.