Cu caracteristici de invidiat, acest motoferastrau beneficiaza de sistem de tensionare usoara a lantului, iar sistemul anti inghet nu permite carburatorului sau benzinei din el sa inghete in lunile geroase.
CS-352ES
Motoferastrau profesional din categorie usoara, perfect pentu utilizare la orice lucrare. Echipat cu un motor de 34.0 cc, cantareste doar 4 Kg.
RON 1,600.00

Scroll

Motor profesional
Echipat cu un motor profesional de 34.0 cc, ofera un raport exceptional intre putere si greutate.

Compact si ergonomic
Toate motoferastaiele ECHO sunt proiectate fara exceptie la acelasi standard profesional. Cele mai noi tehnologii si cele mai inalte standarde Japoneze fac aceste motoferastraie sa treaca cu usurinta prin cele mai solicitante lucrari

Ergonomic
Usor si excelent echilibrat, este un motoferastrau ideal pentru lucrari la inaltime
Caracteristici
Raport greutate/ putere
Constructie foarte usoara cu putere exceptionala
Ergonimic
Conceput pentru maximum de eficienta si comfort
Pornire foarte usoara
Sistem brevetat ECHO pentru pornire fara efort.
Detalii despre produs.
Capacitate cilindrica (cm³) | 34.0 |
---|---|
Putere (kW) | 1.31 |
Putere (cp) | 1.78 |
Greutate fara lichide (Kg) | 4.0 |
Capacitate rezervor combustibil (ml) | 250 |
Capacitate rezervor ulei de lant (ml) | 260 |
Consum de carburant la putere maxima (l/ h) | 0.96 |
Pompa de amorsare | Yes |
Sistem de aprindere | CDI |
Sistem de asistenta la pornire | ES-start |
Frana de lant | Inertia |
Soc cu eliberare automata la relanti | Yes |
Intinzator Lant | Side |
Pas lant (inch) | 3/8 |
Dimensiune canal sina (inch) | 0.050 (0.043) |
Dimensiuni sine compatibile (cm/ inch) 1 | 30, 35 / 12, 14 |
Nivel presiune sunet (db(A)) | 98.5 |
Nivel putere sunet (db(A)) | 108.3 |
CO² (g/kW・h) 2 | 1004 |
Vobratii maner fata/ maner spate (m/S²) | 4.0 / 5.2 |
- 1
- Not all lengths available in every country. Check with your local dealer.
- 2
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.