SRM-237/U

Motocositoare profesională cu mâner în forma de U, extrem de ușoară, concepută pentru utilizare comercială cu mare usurinta.

RON 1,557.00

RON 1,360.00

Where to buy
SRM-237/U
Scroll
scroll

Motocoasa ECHO SRM-237/U a fost creata cu un echilibru optim între greutate și putere.

Cantarind doar 5,4 kg și avand o putere de 0,71 kW, este ideala pentru lucrări profesionale de dimensiuni mici și medii.

Motorul ECHO

Motorul ECHO

Echipata cu un motor ECHO DE 21,2 cm³, facbricat 100% in Japonia (la fel ca toate celelalte motoare ECHO) la cele mai înalte standarde posibile.

Acest lucru înseamnă că obțineți putere, eficiență și fiabilitate.

Fir de nylon sau cutit?

Fir de nylon sau cutit?

Alegerea atașamentului potrivit pentru munca în cauză poate face o diferență enormă în productivitatea dumneavoastră.

Motocoasa SRM-237/U este compatibila cu capete de tuns cu fir de nylon, dar și cu lama metalică.

Maner in forma literei U

Maner in forma literei U

Motocoasele cu mâner în forma literei U, atunci când sunt utilizate cu un ham ECHO, oferă un confort mult sporit prin susținerea greutății motocoasei și oferind comoditate la utilizare, fara dureri de solduri sau de spate.

Cele mai bune caracteristici

Detalii despre produs

Capacitate cilindrica (cm³) 21.2
Putere (kW) 0.7
Putere (cp) 1.0
Greutate fara lichide 5.4
Capacitate rezervor combustibil (l) 0.44
Consum de carburant la putere maxima (l/ h) 0.45
Carburator Diaphragm
Tip arbore Solid shaft
Diametru tija antrenare (mm) 6.0
Diametru tija (mm) 25.0
Rata de demultiplicare 1.36
Cap cu fir nylon standardizat SF400
Cap cu fir nylon standardizat (cod articol) SF400/E1
Sina standard 3-cutter metal blade
Cutit metalic standardizat (cod articol) P021-014310
Vibratii maner stanga/ dreapta (m/ S) cu lama metalica 3.7 / 3.6
Vibratii maner stanga/ dreapta (m/ S) cu cap cu fir nylon 2.4 / 2.9
Nivel putere sunet (db(A)) cu cap cu fir nylon 105.1/ 103.5
Nivel presiune sunet (db(A)) cu cap cu fir nylon 93.0 / 91.2
CO² (g/kW・h) 1 1180
1
This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.